3080391308 |
Intel·ligència emocional: Centres emocionalment intel·ligents |
2015-2016 |
Assessorament. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
8/10/2015 - 25/2/2016 (30 hores) de 16:30h a 18:30h |
|
ESC Joan Maragall |
|
c. Catalunya, 37 (Sant Andreu de la Barca)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Llobregat VII
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
10/09/2015 - 27/09/2015 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
El factor humà com a eix vertebrador del procés educatiu, facilitant estratègies de millora personal i educativa.
|
| |
Objectius |
- Desenvolupar habilitats d'autocontrol emocional.
- Adquirir estratègies didàctiques per a facilitar el desenvolupament de la intel·ligència emocional dels alumnes en les diferents etapes educatives.
- Potenciar la cooperació entre els diferents membres del centre educatiu.
- Fomentar la interrelació dels alumnes de diferents etapes educatives per a potenciar el seu desenvolupament emocional.
|
| |
Continguts |
- Origen i evolució de la Intel·ligència Emocional.
- Desenvolupament socioemocional del nen.
- Estratègies didàctiques i pedagògiques d'integració de la Intel·ligència Emocional en la pràctica educativa.
- Competències emocionals aplicades a l'aula.
|
| |
Formador/a |
Laia Casas
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
|
| |
E-mail |
crp-martorell@xtec.cat
|
| |
|
|